Diyarbakır’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) müsabakalarında Şırnak’ı temsil eden İdilli genç sporcular, gurur verici bir başarıya imza atarak grubunu namağlup birinci tamamladı. Gençlerimiz, bu sonuçla Tunceli’deki Türkiye Yarı Finalleri’ne biletini kaptı.
Diyarbakır, geleceğin yıldız sporcularının kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) kapsamında gerçekleştirilen grup müsabakalarında Şırnak ilini temsilen parkeye çıkan İdil Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesindeki sporcularımız, turnuvaya damga vurdu.
Grup Birinciliği ile Gelen Büyük Gurur
Turnuva boyunca sergiledikleri üstün performans, disiplinli oyun ve takım ruhuyla rakiplerini tek tek saf dışı bırakan İdilli gençler, grubunu birincilikle tamamlayarak büyük bir takdir topladı. Hem İdil’in hem de tüm Şırnak’ın göğsünü kabartan bu şampiyonluk, ilçedeki spor yatırımlarının ve gençlerin azminin bir sonucu olarak kayıtlara geçti.
Yeni Rota: Tunceli’deki Türkiye Yarı Finalleri
Diyarbakır’dan zaferle dönen temsilcimiz, bu sonuçla birlikte dur durak bilmeden yeni hedefine kilitlendi. Ekibimiz, ilerleyen tarihlerde Tunceli’de gerçekleştirilecek olan Türkiye Yarı Finalleri müsabakalarında ilimizi ve ilçemizi temsil etmeye hak kazandı. Genç sporcuların şimdiki hedefi ise yarı finalleri de kayıpsız geçerek Türkiye finallerine adını yazdırmak.
Tebrikler Gençler!
İdil Gazetesi ailesi olarak; bu büyük başarıda aslan payına sahip olan, sporcularımızı gece gündüz demeden yetiştiren teknik ekibimizi ve yüreğini ortaya koyarak ilimizi en iyi şekilde temsil eden tüm gençlerimizi yürekten tebrik eder, Tunceli'de düzenlenecek yarı finallerde başarılar dileriz. Yolunuz açık olsun!
İDİL’İN YILDIZLARI YARI FİNALDE: DİYARBAKIR’DA ŞAMPİYONLUK GELDİ!
İDİL’İN YILDIZLARI YARI FİNALDE: DİYARBAKIR’DA ŞAMPİYONLUK GELDİ!
YORUMLAR